Obchodní podmínky
INTERNETOVÝ OBCHOD B2B - www.horecatextil.cz
V internetovém obchodě mohou objednávat pouze fyzické nebo právnické osoby a jiné subjekty s identifikačním číslem organizace IČO.
MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY
Minimální hodnota objednávky je 3500 kč bez DPH / 4200 kč s DPH
TERMÍN VÝROBY A DODÁNÍ
Termín odeslání je uveden u produktu v košíku (u zálohové faktury se počítá od přijetí platby). V případě delšího termínu Vás budeme kontaktovat.
STORNO OBJEDNÁVKY
Zrušení objednávky nám musíte nahlásit nejpozději do hodiny od obdržení potvrzení o objednávce na Váš e-mail. Během pracovní doby od 8:00 do 16:00 nejlépe telefonicky, Mimo pracovních hodin e-mailem.
DOOBJEDNÁVKY
Při doobjednávkách stejného zboží může být minimální rozdíl v odstínu barvy z předešlé objenávky.
VZORKY ZDARMA
K nabízeným produktům nabízíme možnost objednávky vzorky zdarma. Jedná se o vzorek k posouzení kvality, barvy atd ... Na návleky na židle, stoly vyrábíme vzorek zdarma hotového návleku. Banketní stoly a židle si můžete prohlédnout v naších prostorech firmy. Bližší info na uvedených kontaktech.
VZOREK ZDARMA se nevztahuje na hotevé výrobky typu: ručník, osuška, župan, předložka, V případě zájmu Vám umíme poslat i 1ks, který si musíte zaplatit.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zakoupené zboží nelze vrátit ani vyměnit za jiné. Objednávky vyrábíme na míru dle požadavku zákazníka (rozměr, ukončení atd ..). Proto doporučujeme si před objednáním zboží učinit objednávku na vzorek zdarma.
TOLERANCE ROZMĚRU
Tolerance rozměru do 2%
ZÁRUKA
Na prodávané výrobky dáváme standardní záruku 2 roky. Záruka se nevztahuje na zboží, které je mechanicky poškozeno nebo bylo zničeno neodbornou manipulací klienta.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Kupující je povinen po přijetí zboží zkontrolovat. Případně vady nebo poškození je nutné nahlásit co nejdříve. (Telefónicky nebo e-mailem). Reklamace se nevztahuje na zboží na který je aplikována např. výšivka nebo jiné označení a z toho důvodu zákazníkům neposkytujeme ani náhradu škody. U některých produktů se může nacházet vetkaná barevná nit, na kterou se nevztahuje reklamace. Po nahlášení reklamace se navzájem dohodneme o řešení reklamace k vaší spokojenosti.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Platba dobírkou.
Platba zálohovou fakturou.
Platba v hotovosti - osobní odběr.
DOPRAVA ZBOŽÍ
Doprava za objednané zboží 121 kč bez DPH / 145kč s DPH na celou zásilku *.
* Na nábytek je cena za dopravu individuálně naceněna od od vzdálenosti.
DODÁNÍ ZBOŽÍ
Objednané zboží doručujeme kurýrem GLS.
Zboží si můžete vyzvednout osobně v naších prostorech firmy.
Banketní nábytek, hotelové postele a matrace dodáváme individuálním způsobem dopravy.