Obchodní podmínky

INTERNETOVÝ OBCHOD B2B - www.horecatextil.cz

V internetovém obchodě mohou objednávat pouze fyzické nebo právnické osoby a jiné subjekty s identifikačním číslem organizace IČO.

 

MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY

Minimální hodnota objednávky je 3500 kč bez DPH / 4200 kč s DPH

 

TERMÍN VÝROBY A DODÁNÍ

Objednávky realizujeme do 10 dnů od přijetí objednávky. Pokud potřebujete dodat zboží expresně - tak nás kontaktujte telefonicky.

Termín výroby se může i prodloužit - v tom případě Vás budeme informovat telefonicky s konkrétním termínem dodání.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Zrušení objednávky nám musíte nahlásit nejpozději do hodiny od obdržení potvrzení o objednávce na Váš e-mail. Během pracovní doby od 8:00 do 16:00 nejlépe telefonicky, Mimo pracovních hodin e-mailem.

 

DOOBJEDNÁVKY

Při doobjednávkách stejného zboží může být minimální rozdíl v odstínu barvy z předešlé objenávky.

 

VZORKY ZDARMA

K nabízeným produktům nabízíme možnost objednávky vzorky zdarma. Jedná se o vzorek k posouzení kvality, barvy atd ... Na návleky na židle, stoly vyrábíme vzorek zdarma hotového návleku. Banketní stoly a židle si můžete prohlédnout v naších prostorech firmy. Bližší info na uvedených kontaktech.

VZOREK ZDARMA se nevztahuje na hotevé výrobky typu: ručník, osuška, župan, předložka, V případě zájmu Vám umíme poslat i 1ks, který si musíte zaplatit.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupené zboží nelze vrátit ani vyměnit za jiné. Objednávky vyrábíme na míru dle požadavku zákazníka (rozměr, ukončení atd ..). Proto doporučujeme si před objednáním zboží učinit objednávku na vzorek zdarma.

 

TOLERANCE ROZMĚRU

Tolerance rozměru do 2%

 

ZÁRUKA

Na prodávané výrobky dáváme standardní záruku 2 roky. Záruka se nevztahuje na zboží, které je mechanicky poškozeno nebo bylo zničeno neodbornou manipulací klienta.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Kupující je povinen po přijetí zboží zkontrolovat. Případně vady nebo poškození je nutné nahlásit co nejdříve. (Telefónicky nebo e-mailem). Reklamace se nevztahuje na zboží na který je aplikována např. výšivka nebo jiné označení a z toho důvodu zákazníkům neposkytujeme ani náhradu škody. Po nahlášení reklamace se navzájem dohodneme o řešení reklamace k vaší spokojenosti. 

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Platba dobírkou.

Platba zálohovou fakturou.

Platba v hotovosti - osobní odběr.

 

DOPRAVA ZBOŽÍ

Doprava za objednané zboží 121 kč bez DPH / 145kč s DPH na celou zásilku *.

* Na banketní nábytek (židle, stoly), hotelové postele a matrace bude cena za dopravu individuálně naceněna.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Objednané zboží doručujeme kurýrem GLS.

Zboží si můžete vyzvednout osobně v naších prostorech firmy.

Banketní nábytek, hotelové postele a matrace dodáváme individuálním způsobem dopravy.

Newsletter

Nechte nám Váš email a bud'te informovaný o novinkách, článcích a slevách.