Při rozhodování vám pomohou vzorky zdarma

U zákazníků je oblíbený i vzorový pokoj

 

O benefitech spolupráce s naší firmou jsme psali ve více článcích v blogu. Zákazníci oceňují výhody, které jim poskytujeme již celou dekádu. V porovnání s konkurencí se lišíme v mnoha směrech. Věrní klienti vítají kromě jiných benefitů i možnost dostat vzorek vybraného produktu. A to zcela zdarma. Kupující si tak může přesně prohlédnout složení, kvalitu a hmatem se ujistí, o co má zájem.

sizer

„Tímto krokem jsme se snažili zvýšit důvěryhodnost naší společnosti. Je to naše filozofie, kterou razíme dlouhodobě. Chceme vycházet zákazníkům vstříc a nejlepší je, když si mohou daný produkt, nebo jeho vzorek prohlédnout na vlastní oči,“ řekla Terezie Straková ze společnosti Horeca textil.

 

Zvlášť v dnešní době je důležité, aby si klienti měli možnost daný produkt  vizuálně přeměřit. Internetový prodej v době pandemie vzrostl o desítky procent a vše, co najdeme ve virtuální nabídce, není opravdu vždycky kvalitní.

 

„Řídíme se heslem, raději jednou vidět, než stokrát slyšet. Na internetu často nevíte přesně, co kupujete. Naším cílem je stoprocentní spokojenost zákazníků. Ze vzorku dokážou hodně zjistit – od barvy, kvality, tloušťky až po gramáž. Navíc, jinak vypadá produkt na monitoru počítače a jinak ve skutečnosti. Už jen barva je hodně odlišná v digitální podobě v porovnání s realitou,“ pokračuje dále zástupkyně textilní společnosti.

 

Když si uvědomíme, že naši zákazníci dělají velké objednávky, často pro celý hotel, je důležité, aby viděli, co vlastně kupují. Jedná se o dlouhodobou investici a nesprávný výběr nemusí znamenat stoprocentní spokojenost.

 

„Chceme se takto odlišit od konkurence, respektive být blíž našim odběratelům. Jde nám o jejich spokojenost, aby se uměli dobře rozhodnout ještě před odesláním objednávky. Přece jen, ve většině případů jde o velké investice, mnohdy kompletně pro celé zařízení,“ doplnila Straková.

 

Jak tedy funguje objednání vzorků? Je to snadné. Na naší webové stránce je u každého produktu možnost „Vzorky zdarma“ a dále postupovat podle pokynů. Do online nákupního košíku můžete přitom vložit neomezené množství vzorků. Následně je nutno vyplnit závaznou objednávku se všemi potřebnými údaji.

 

,,Klientovi posíláme vzorek o rozměru 25x25 centimetrů. Má možnost vidět barvu, hustotu, strukturu materiálu, gramáž a může tak srovnávat s jinými produkty, případně konkurencí.“

 

Na co se nevztahují vzorky?

 

Logicky vyplývá, že není možné našim klientům poslat vzorky postelí, matrací, židlí, ale ani hotových výrobků, jako jsou hotelové ručníky, osušky, župany, polštáře, přikrývky, předložky. Ale i v tomto směru vycházíme klientovi vstříc a můžeme mu nabídnout alternativu. „Pokud má zákazník zájem například o ručník a neví si ideálně představit jeho strukturu, tloušťku či barvu, umíme mu prodat jeden kus. Podobně i u dalších podobných produktů,“ vysvětluje manažerka. „Daný výrobek již není možné zpět vrátit. Jeho koupě je trvalá,“ upozorňuje. Dalším benefitem je výhodná cena. 

 

Vzorový pokoj

Zařizujete hotel, penzion nebo apartmán? Neumíte se rozhodnout, jakou podobu dáte vašemu pokoji a jakou barvu vyberete? Žádný problém. Naše společnost nabízí svým klientům také tzv. vzorový pokoj.

 

„Klient si objedná po jednom kuse z každého produktu, který bude součástí pokoje. Čili například závěs, povlečení na postel, přehoz, dekorační polštář. Podle toho sám zváží, zda se mu takový pokoj líbí a zda jeho podobu využije v celém svém zařízení,“ vysvětlila Straková. 

 

„Vzorový pokoj je benefit, který si sice zákazník platí, ale ze zkušenosti víme, že je u našich klientů velmi oblíbený. Kupující vidí také rozměry, řasení, strukturu, což je široká škála výhod. Objednat po jednom kuse se může prakticky cokoli.“

 

Nejlepší volba? Osobní návštěva

Přestože naše společnost funguje na principu online objednávek, osobní schůzka je nejlepší volbou. Na jednom místě můžete vidět spoustu produktů, látek, vzorů a barev, které vám výrazně pomohou při rozhodování. „Každému zájemci se při osobní návštěvě pečlivě věnujeme. Jsme otevřeni každé možnosti i mimo pracovní dny. Všechno je jen na vzájemné dohodě. Snažíme se navodit přátelskou atmosféru, aby se u nás cítil dobře,“ vyzdvihla T. Straková. Zákazník vidí při osobním setkání mnoho produktů na jednom místě, dokonale naaranžovaných. Může si otestovat jejich měkkost, tloušťku, vidí barvu, vzor. Již při vstupu do naší provozovny ho osloví vkusně rozprostřená  hotelová postel nebo elegantně vyzdobený svatební stůl. Je to ovšem jen zlomek, naše společnost neustále rozšiřuje své portfolio, takže si vybere své i ten nejnáročnější zákazník. Jedinou podmínkou osobního setkání je potřeba předem se objednat a domluvit si termín, na kterém vám zástupci naší společnosti ochotně poradí, představí výrobek a zodpoví všechny potřebné otázky.

 

„Naše firma je otevřená a těšíme se každému klientovi, který k nám osobně zavítá. Cesty k nám určitě nebude litovat, protože uvidí široké spektrum různých produktů vyráběných v této společnosti. Na základě návštěvy se bude snáz rozhodovat, které z nich si do svého zařízení objedná. Je to ovšem jen zlomek benefitů, které našim klientům nabízíme. O bezkonkurenčních cenách jsme již v minulosti mluvili a tato skutečnost platí pořád,“ dodala T. Straková.

share facebook Sdílet
Další zajímavé články
Newsletter

Nechte nám Váš email a bud'te informovaný o novinkách, článcích a slevách.